החברה עובדת לפי מתודולוגיית עבודה מסודרת. התהליך מאפשר הבנה מלאה של צרכי הלקוח, קהל היעד של המערכת והתאמה מלאה לתקציב ולפרמטרים אחרים הנדרשים מהלקוח.
הכירו את השלבים בתהליך העבודה שלנו
פגישת היכרות
בשלב זה הלקוח מציג את הצרכים והיעדים ואנחנו נציג את עצמנו ואת היכולות שלנו לצורך התאמה הראשונית. הפגישה תעשה באווירה מהנה ומתוך רצון להכיר ולהבין את האתגר הטכנולוגי.
ייעוץ טכנולוגי
אנחנו מציעים פגישת ייעוץ מקצועית במטרה לגבש את האינפורמציה, לייעץ לגבי אופי המערכת והטכנולוגיה המתאימה.
בחינת הפרויקט והצעת מחיר
בשלב זה נבחן האם הפרויקט מוגדר היטב והאם יש מספיק מידע, על מנת שנוכל להפיק ארכיטקטורה בסיסית ולשער את היקף העבודה הנדרש לביצוע הפרויקט. על פי הנתונים הללו אנו עוברים לשלב הצעת המחיר.
הקצאת מנהל פרויקט
לצורך ייעול התהליך, אנחנו מקצים מנהל פרויקט שישמש כאיש קשר בין הלקוח לצוות החברה. בדרך זו הלקוח לא צריך להתנהל מול בעלי המקצוע השונים. הלקוח יקבל גאנט (לו"ז הפעילות), וידע באיזה שלב נמצא הפרויקט.
אפיון, בניית סקיצות ועיצוב
בשלבים שונים בתהליך הלקוח יקבל סקיצות לאישור. צוות המאפיינים של החברה יבנה אפיון ממשי, מקצועי ומפורט. במקביל מעצבי החברה והמפתחים יעבדו על הפרויקט.
פיתוח ובדיקות
לאחר קבלת הסקיצות, צוות המפתחים יתחיל לפתח את המערכת/האפליקציה בהתאם לאפיון והתרשים שהוגדרו מראש. לאחר סיום הפיתוח והבדיקות הלקוח יעביר את הפרויקט לבדיקות קבלה – UAT לצורך השוואה ואימות. בשלב זה בודקים האם התוצאה עונה על דרישות הלקוח.
עדכוני סטטוס
הלקוח יקבל אחת לשבוע או אחת לשבועיים (על פי הצורך) דוח פעילות מרוכז ומפורט לצורך מעקב אחר ביצוע הפרויקט.
תחזוקה
כחלק אינטגראלי מהשירות, צוות החברה יבצע בדיקות QA ויטפל בבאגים. במידת הצורך, נבצע שיפורים ותוספות על מנת לייעל את המערכות ולהגיע לרמת גימור מדויקת.